divendres, 14 de setembre del 2012

Curs 2012 / 2013

Benvinguts al blog!


Des de les muntanyes de Tremp escric en aquest entorn virtual i en el Moodle de l'institut per tal d'ajudar a l'alumnat presencial d'operacions administratives de suport i de Relacions en l'Equip de Treball.


Hi aniré posant activitats a mesura que transcorri el curs.

-Però una primera per als de RET seria endevinar el perquè del meu nick (es refereix al procès de presa de decisions) Si voleu opinar els altres, endavant.

-I una pregunta pels de SUPORT seria endevinar: quins altres entorns virtuals coneixes per obtenir informació que satisfaci les teues necessitats?


Apa, ja teniu una mica de feina per a exprimir-vos el cervell.

21 comentaris:

Katherine ha dit...

Hola Marcel! Benvingut!

www.telecinco.com
www.facebook.com
www.adolescents.com
www.yahoo.es
www.marca.com

Damla ha dit...

Bon Dia ,

et recomano

www.Antena3.com

Anònim ha dit...

Hola Marcel!!!

Molt guapes les fotos eh!!

www.venca.es

Bintu ha dit...

Bon Dia Marcel,


WWW.Twitter.com
WWW.Tuenti.com

Anònim ha dit...

Bon dia Marcel!

www.antena3.com
https://twitter.com/

Ariadna.

Anònim ha dit...

Hola una altra vegada!!!

La de la venca és la Iulia Besliu!

judit ha dit...

Bon dia Marcel!

www.google.com, que és una gran referencia per buscar informació!

katherine ha dit...

Torno a ser jo! jajaja
percert estic buscant feina i si que tinc movil!
Percert el meu cognom es Andrade Galvis.

Roger Fernandez ha dit...

Bon dia marcel!

Avere si penjes mes fotos, i aixi podem xafardear duran les classes la teva vida jejeej.

Jo et recomano la pagina web de:
www.minijuegos.com, aixins si ens aburrim a classe ens podem ficar a jugar! ;)

Anònim ha dit...

que es aixo de venca iulia?? ari.

Roger F ha dit...

que vol dir venca¿? iulia?

Anònim ha dit...

Hola Ari!

Venca és una marca de roba per dones i homes amb unes ofertes increibles que no es poden deixar passar!!

Aixi que aprofiteu!!

Iulia.

Roger F ha dit...

mmm, ara vaig a vere lo que hi ha de roba per poder comprar... avere si a les classes del marcel podem montar un mercadillo virtual!

Anònim ha dit...

Iuliaa ara a venca acabo de veure que si compres no s'ha de pagar els gastos d'envioo! Mirauu que esta molt bé :D

Anònim ha dit...

i lo millor de tot es que és entrega gratuita!!!!

katherine ha dit...

Soc la kathe iuliaa! la de lo dels envios!

Roger Regany ha dit...

Hola Marcel,
Aqui et deixo una pagina web que esta mol be per consultar pelis de tot tipus:
www.cinetube.es

Roger Regany

Anònim ha dit...

www.youtube.com

Agus Canes

Anònim ha dit...

www.gencat.cat

Albert Parisi

Anònim ha dit...

Holaaaa...

Carla Rafel

Anònim ha dit...

carmen Mora
hola Marcel a mi com te dit m'agrada la teva assignatura com la fas, a mi m'agraden les coses pràctiques.
et recomana la pàgina:
www.hofmann.es