dijous, 4 de desembre del 2014

El vídeo corporatiu de l'institut

20 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Marcel , a mi m'ha agradat molt el video!!!
Segueix aixi maquina!!
La música mole molt!!!

Nico ha dit...

M'ha agradat el video, esta molt be, be montat... M'ha agradat veure com ha cambiat l'aula d'informatica de com era avans i com es ara!

Arnau Graells Perez ha dit...

Marcel, el video ha estat molt be i es molt original, molt bona feina de tots els alumnes tant d'alimentària com d'electromecànica, ho fan molt bé tots. Molt bon resultat.

Anònim ha dit...

El video ha estat molt be, m'agrada molt l'imatge de Marcel ya que ara no porta barba, pero la barba l'hi quedave super be, l'hi donave estil

--> COUMBA

Anònim ha dit...

Jo es dic d'acort, semblo molt diverdit de fer i s'enten molt be el video.

Unknown ha dit...

Marcel el video esta molt be montat.
Segueix aixi espero que montis més videos aixi.

Unknown ha dit...

Estic d'acord amb l'Arnau es un video molt treballat, molt original i crec que a suposat molt treball per totohom.

Anònim ha dit...

magrada moltels de alimentacio am els microscopis
marie ctherine diouf

Anònim ha dit...

Ah en el video surt el meu germa,al final del video <3
--> COUMBA

Unknown ha dit...

Marcel pivon!! Gran video, millor persona. M'ha encantat el video. Es veu que ets un gran teacher yellow hat

Lina Li ha dit...

Ens explica molt bé el video i em sembla molt interessant

Anònim ha dit...

magrada mes ara que no tens la barba aixi ets mes guapo
marie catherine diouf

José Armando ha dit...

El video es molt bo i mole molt la canço fa que sigui mes entretingut.

Arnau Graells ha dit...

Molt bon vídeo Marcel, espero que en fasis molts més tan originals

Anònim ha dit...

sergio gafas!

Lina li ha dit...

Mencanta el video segueix aixi Marcel

Unknown ha dit...

Una gran idea, aquest any en podem fer un entre tots i més treballat si cal.

Anònim ha dit...

nico feo

Anònim ha dit...

m´agrada molt el video perque mostra totes les cursus qu´hi ha en el institut de guissona

Awa

Unknown ha dit...

Molt bon video, molt original i es veeu que ets un professor entregat en la professio que t'agrada