dijous, 16 d’abril del 2015

Estudiem el pla de màrqueting de:


a) http://www.juanola.es/historia-de-la-marca/
a.1.) https://www.youtube.com/watch?v=dy7H-5gDqKA


b) http://www.leroymerlin.es/productos
a.2) https://www.youtube.com/watch?v=sFV4XmbNSfk



Preguntes que se m'acudeixen:

1) Quina de les dues marques ha aprofitat millor l'oportunitat de les TICs? Per què?
2) Quina/es necessitat/s de la piràmide de Maslow satisfà cada marca?
3) En quina de les 4Ps penses que ha apostat més cada marca?
4) Quin anàlisi de l'entorn se'n pot fer de cada marca?
5) A quins possibles segments es dirigeixen? Pq?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

1) De les dues marques, la millor que ha aprofitat els TICs és la del Leroy Merlin, per que té pàgina web, pàgina de youtube, i molta més informació que juanola.

2)Juanola: Les fisiològiques per que es més per la salut humana i també la de seguretat, per que mentre es fa una classe et calma el dolor.
Leroy Merlin: La autorealització, per que té moralitat, resolució de problemes i jugues amb la creativitat.

3)Les Juanoles s'han basat més en el envàs i diferenciació del producte. En canvi, Leroy Merlin es basa més en el preu, que sigui més econòmic.

4) Que les Juanoles nomès es venen a les farmacies i dificulta la venda. En canvi, en el Leroy Merlin ja tenen el seu propi establiment situat en diversos llocs.

5) Les juanoles es basen més en la gent gran perque en la seva època era bastant popular. En canvi en Leroy merlin es una marca que la pot utilitzar qualsevol persona i bastant popular.


Alexandra i Marta.

Anònim ha dit...

1) Quina de les dues marques ha aprofitat millor l'oportunitat de les TICs? Per què?
El Leroy Merlin, ja que té un canal a youtube, i expliquen com poden muntar i utilitzar tots els seus productes de manera detallada, sense tenir-se que moure's de casa


2) Quina/es necessitat/s de la piràmide de Maslow satisfà cada marca?
Les pastilles Juanola: Les necessitats fisiològiques, i la necessitat de seguretat.

Leroy Merlin: La estima, la autorealització



3) En quina de les 4Ps penses que ha apostat més cada marca?
Pastilles Joanola: en el producte
Leroy Merlin: En el preu


4) Quin anàlisi de l'entorn se'n pot fer de cada marca?
Que les pastilles Juanola tenen clients que sempre compren el mateix, no tenen competència
Leroy Merlin: Han de competir amb la competència per liderar el seu mercat.


5) A quins possibles segments es dirigeixen? Pq?

Anònim ha dit...

1) Quina de les dues marques ha aprofitat millor l'oportunitat de les TICs? Per què?
Leroy Merlin, perquè aprofita el canal de Youtube per fer publicitat i també per tenir la seva pròpia pàgina web.

2) Quina/es necessitat/s de la piràmide de Maslow satisfà cada marca?
Les fisiológiques i les de seguretat.

3) En quina de les 4Ps penses que ha apostat més cada marca?
Les Juanoles el producte i Leroy Merlin per la promoció i el preu.

4) Quin anàlisi de l'entorn se'n pot fer de cada marca?
Les Juanoles només es venen a la farmàcia, en canvi, Leroy Merlin es venen a totes les seves botigues.

5) A quins possibles segments es dirigeixen? Pq?
Les Juanoles a les persones grans, perquè les han comprat tota la vida.
Leroy Merlin per a les persones que es volen independitzar-se.

Adrian i Sara.

Anònim ha dit...

El anterior comentari es del Pablo i la Maryia

Unknown ha dit...

1) Quina de les dues marques ha aprofitat millor l'oportunitat de les TICs? Per què?
Leroy Merlin:
L'internet com els canals del youtube, i també les pàgines webs on puguin accedir als productes i adquirir-los.
2) Quina/es necessitat/s de la piràmide de Maslow satisfà cada marca?
La Juanola "La seguretat i la Fisiológica"
Leroy Merlin "La estima, la social, i l'autorealització"
3) En quina de les 4Ps penses que ha apostat més cada marca?
La Juanola ha apostat mes per el producte com la marca i la seva antinguitat.
Leroy Merlin com els productes i la seva marca i el preu.
4) Quin anàlisi de l'entorn se'n pot fer de cada marca?
La Juanola Té entorn demografico i sociocultural:va dirigit a totes les persones mayores perquè són les primeres pastilles que van apareixer per el coll.
( Neydi y Kris )

Yellow_hat_Teacher ha dit...

Per a completar el tema de la Piràmide de Maslow (a part de la pràctica que acabo de crear i us passo) :
http://fdpmartellesther.blogspot.com.es/2011/01/activitat-6-teoria-de-la-motivacio.html

Marcel