divendres, 17 de desembre del 2010

Què diu BFN sobre les mates? Hi estàs d'acord?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bonafuente parla de que les matemàtiques no son divertides i que la calculadors no es divertida i que si ell fa divisions es pa multiplicar-se.
Jo no estic d'acord perque a mi m'agraden les matemàtiques,pero per una altra part estic d'acord perque dona la seva opinio i no li podem sacar lo que pense ell
ENRIC VELASCO 2A

Anònim ha dit...

Jo penso que diu que quan va de festa diu que va a multiplicar-se quan es refireix a...

Yellow_hat_Teacher ha dit...

Enric, el teu missatge està molt ben catalogat com a "opinió"

De totes maneres, ja fan tard les persones que en facin un "aclariment" de la teua opinió. Penso que és necessari perquè en BFN no "fa les divisions pa multiplicarse" Què fa pa multiplicar-se? Com era l'acudit?

A més també podria haver gent que havent vist el video et fessin un missatge de "crítica a l'Enric"

En qualsevol cas, són positius que l'alumnat deixa de guanyar si durant aquestes Vacances d'Hivern no ho fa...

Anònim ha dit...

Però algun positiu mi ficaras no??¿?
ENRIC VELASCO