dijous, 1 de novembre del 2012

Pels alumnes d'AGE

Ara que esteu al pas 2 de crear una empresa, és a dir a l'estudi de mercat, recordeu lo que us he dit aquests últims dies: l'anàlisi conjunt de les variables que aquest estudi de mercat implica, és a dir el marquèting mix, caldrà mantenir-lo al llarg de la vida de l'empresa, no només en la fase de creació.

En aquest sentit, em podríeu explicar quines dues variables ha analitzat i està retocant conjuntament aquesta empresa, com ho fa i per què?

5 comentaris:

Anònim ha dit...

pienso que no es agradable ya que estamos lanzando un producto para niños
maribel cruz

Maria Rodriguez Garriga ha dit...

Aquesta joguina no es adequada per els nens per que es pot malinterpretar només veure-la, ja que a part de que un nen ho vegi com una joguina una persona amb una ment més desenvolupada veu una altra cosa que es més be el que sembla.

Anònim ha dit...

Maria i Maribel, aquests missatges corresponen a "Pels alumnes d'Age2" Teniu el casiller a 0, encara, [la pineda està tranquila, vg. http://en.calameo.com/read/0005587474e1062dda4fb] però procureu opinar sobre aquest fil aviat per a poder rebre la gratificació corresponent i redondejar la nota cap a dalt.

Marcel

Anònim ha dit...

La nueva revista de Gigantes, ha cambiado su producto en cuanto al paquete, es decir, han hecho un nuevo diseño de la revista sin eliminar la marca que les hace auténticos. Tambien ha cambiado su dsitribución, antes era semanal y ahora mensual, esto afecta en el precio evidentemente porque se tienen que ajustar a los nuevos tiempos.

Anònim ha dit...

El comentario de 8 de noviembre de04:43 es de ANA TUBILLA