dimecres, 7 de novembre del 2012

Pels estudiants de RET i de COMUNICACIÓ (2)

CAS PRÀCTIC DE COMUNICACIÓ INSTITUCIONAL

Com es comunica l'ajuntament de Barcelona?

1) a) Quan és emissor? b) Quan és receptor? c) Quin és el seu missatge?

2) a) Quins canals utilitza? b) En quin minut menciona "Street Marketing" ? Què és?

3) a)Quins recursos de llenguatge no verbal utilitza la narradora? b)I de llenguatge verbal (to, jerga,postures...)? c) Quin càrrec té?

4) Per què és potent Barcelona com a marca? (minut 2:20) Ho ha aconseguit a través de la retroalimentació?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Pels de comuniCació q heu vist la película. Chaplin Va ser rebutjat per tenir una forma d'actuar retorçuda per a q la gent l'entengués. Sort q algú li va donar l'oportunitat i ha acabat sent una estrella del cine americà!! Preneu-lo com a exemple i estímul en aquells moments q veieu q costa d'arribar al cim!! Q vagin bé els exàmens que us falten fer.

Anònim ha dit...

Sabrieu trobar a infojobs o linkedin Una feina relacionada amb lo que hem estudiat el primer trimestre, comunicació oral i atenció al client, venda relacional?

Marcel